جو زیادہ سے زیادہ ہو۔اس مقالے میں ہمارا مقصد دگنا ہے۔ ہم دیکھتے ہیں کہ فیملی متعدد طبی خدمات کے ل اپنے فوائد کی حد کو کس
حد تک درست طریقے سے بیان کرسکتے ہیں "اور ہم ایسے علم میں
اہل خانہ میں فرق کی وجوہات کا جائزہ لیتے ہیں۔اس کے علاوہ ، ہم صارفین کو ان
کے صحت انشورنس کوریج کے بارے میں جاننے والے عوامل کی تفتیش کرتے
ہیں تاکہ یہ معلوم کریں کہ آیا ان کے علم میں بہتری لانے کے کوئی طریقے موجود
ہیں۔ خاص طور پر we ہم اس میں دلچسپی رکھتے ہیں کہ آسان
تر فوائد کے ڈھانچے اور صارفین کی تعلیم بہتر صارفین کے علم کا باعث بنے گی یا
نہیں۔ زیادہ تر صحت بیمہ کے معاہدوں کے تحت خاندانوں کو "ان
کے طبی اخراجات کے حصے کے لئے معاوضہ ادا کیا جاتا ہے۔ ان معاوضہ بیمہ کے معاہدوں
میں
کثرت سے کٹوتی کی جانے والی" مقررہ رقم بھی شامل ہوتی ہے جو
انشورنس پالیسی کسی بھی فوائد کی ادائیگی سے پہلے کنبہ کو خرچ کرنی چاہتی ہے۔
داخلی حدود
مثال کے طور پر "ڈاکٹر کے دوروں کی تعداد پر حدود یا اسپتال
کے دن کی اجازت" یا فیس شیڈول کی حدود "مثال کے طور پر" ڈاکٹر کے
دورے کے
لئے ہر وزٹ کے معاوضے کی حد "۔ہمیں معلوم ہے کہ موجودہ علم
میں خلاء موجود ہے "خاص طور پر آؤٹ پیشنٹ خدمات کی کوریج کے بارے میں۔ جب
فوائد
آسان ہوں تو علم" زیادہ ہوتا ہے۔ صرف چند پیرامیٹرز کے ساتھ
پری پیڈ گروپ پریکٹس کے منصوبوں اور معاوضہ کی پالیسیاں زیادہ پیچیدہ پالیسیوں کے
مقابلے میں درست طریقے
سے سمجھا گیا۔ ہمیں ایسے شواہد بھی ملتے ہیں جس سے یہ معلوم ہوتا
ہے کہ صارفین کی تعلیم موثر ثابت ہوسکتی ہے۔ ہمارا طریقہ کار یہ ہے کہ لکیری
امکان کو "فنکشن" کے مطابق کرنے کےلکیری رجعت کا استعمال
کیا جاتا ہے۔ اس احتمال کی وضاحت کرتے ہوئے کہ ایک کنبہ ایک
صحیح جواب دیتا ہے 'ہم اس کے بعد علم کے اسکور پیش کرتے ہیں'
"یا ان خاندانوں کی فیصد جو صحیح جواب دیتے ہیں"۔ جو مختلف قسم کے
انشورنس ''
باضابطہ طور پر '' والے خاندانوں کے مابین دیگر خصوصیات میں فرق کے
ل.
Comments
Post a Comment
if you have any question,please let me now